Veelgestelde vragen

Hieronder kan je een antwoord vinden op de meest gestelde vragen.

  • Hoe kan ik Pasar contacteren?

    Algemeen Secretariaat Pasar vzw
    Contactadres: Pasar, Haachtsesteenweg 579,  1030 Brussel
    Postadres: Pasar, Postbus 20, 1031 Brussel
     
    Algemeen telefoonnummer: 02 246 36 46
    Telefoon klanten:
    ma 8u30 – 12u30 
    di 8u30u – 12u30 
    wo 8u30 – 12u30
    do 8u30 – 12u30  
    vr 8u30 – 12u30
     
    Website: www.pasar.be
    Ledenbeheer: leden@pasar.be
    Team kamperen: kamperen@pasar.be
    Ledenvoordelen: ledenvoordelen@pasar.be
    Redactie Pasar: magazine@pasar.be
    Algemeen: info@pasar.be
  • Wat houdt een Pasar-lidmaatschap in?

    Een lidmaatschap mét PasarPas  evat:

    - een abonnement op 1, 2 of 3 van onze magazines (afhankelijk van de gekozen formule)
    - automatisch lidmaatschap voor het hele gezin (iedereen die onder hetzelfde dak woont)
    - een gratis verzekering op alle Pasar-activiteiten
    - heel wat ledenvoordelen met je PasarPas.

  • Hoe kan ik aansluiten bij Pasar als lid en abonnee worden?

    Telefonisch: via tel. 02 246 36 46 tijdens onderstaande openingsuren:

    • Alle werkdagen van 8u30 tot 12u30
    • Gesloten tijdens weekend en op feestdagen

    Online: via www.pasar.be/lid-worden

    E-mail: leden@pasar.be

  • Hoeveel kost een Pasar-lidmaatschap met abonnement? ​

    Hier vind je de lidmaatschapsformules: www.pasar.be/lid-worden

  • Waar staat mijn Pasar-nummer op mijn PasarPas?

    Het PasarPas-nummer staat op de PasarPas rechts onderaan.

  • Hoe lang is mijn lidmaatschap met abonnement geldig?

    Een jaar vanaf de datum dat de betaling is geregistreerd.

  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap met abonnement stopzetten?

    Enkel schriftelijk door het lid zelf, minstens 6 weken voor de vervaldatum =>

    - via een brief naar Pasar vzw, t.a.v. Ledenbeheer, Postbus 20, 1031 Brussel.
    - via mail naar leden@pasar.be

    Volgende gegevens zeker vermelden:
    - PasarPas-nummer
    - Naam + adres + telefoon + e-mailadres
    - Reden van de stopzetting

  • Ik verander van bank of van rekeningnummer en mijn lidmaatschap wordt betaald via SEPA-domiciliëring. Wat moet ik doen?

    Enkel schriftelijk
    - via een brief naar Pasar vzw, t.a.v. Ledenbeheer, Postbus 20, 1031 Brussel
    - via mail naar leden@pasar.be

    Volgende gegevens zeker noteren:
    - PasarPas-nummer 
    - Naam + adres + telefoon + e-mailadres
    - Vraag naar nieuw SEPA-mandaatformulier

  • Ik ben mijn PasarPas verloren. Wat nu?

    Via mail naar leden@pasar.be kan je een duplicaat van de PasarPas aanvragen.

    Volgende gegevens zeker vermelden:
    - Naam + adres + telefoon + e-mailadres
     

  • Wat doe ik als mijn magazine niet in de bus zit?

    Stuur een mail naar leden@pasar.be met je gegevens. Ontbrekende nummers worden dan nagestuurd.

    Volgende gegevens zeker vermelden:
    - PasarPas-nummer
    - Naam + adres + telefoon + e-mailadres

  • Hoe kan ik adverteren  bij Pasar?

    Alle info kan je vinden op www.pasar.be/advertising.
     

  • Hoe neem ik deel aan een Pasar-activiteit? Waar vind ik informatie?

    Iedereen kan deelnemen aan een Pasar-activiteit, ook niet-leden. Leden hebben wel het voordeel dat ze bij deelname verzekerd zijn en dat hun deelnamebedrag lager is.

    Je kan alle Pasar-activiteiten makkelijk terugvinden via www.pasar.be/activiteit.

  • Hoe kan ik een CKE-kaart (Camping Key Europe-kaart) bestellen en hoeveel kost dit?

    Je kan de kaart online bestellen via www.pasar.be/camping-key.

    Lukt online bestellen niet? Mail dan volgende gegevens naar kamperen@pasar.be of bel naar 02 246 36 46.

    • naam en voornaam
    • adres
    • geboortedatum- en plaats
    • identiteitskaartnummer
  • Hoe kan ik mijn CKE-abonnement stopzetten?

    Je CKE-kaart is steeds 1 kalenderjaar geldig. Opzeggen kan uiterlijk 8 weken voor einde van de geldigheid (dus voor half november van het jaar van je huidige CKE-kaart door een mail te sturen naar kamperen@pasar.be of een brief te sturen naar Pasar, Pasar Kamperen, Haachtsesteenweg 579, 1030 Brussel. Telkens met vermelding van je naam, adres, CKE-kaartnummer (en evt. Pasar-lidnummer). 

  • Waar koop ik de ANWB/CKE-campinggids en hoeveel kost deze?

    In de ANWB/CKE-campinggids worden ruim 4300 campings opgenomen die door de ANWB beoordeeld zijn met 3 sterren of meer. In de gids is het aangeduid als campings CKE-korting bieden. Dit zijn echter alleen de campings die meer dan 3 sterren hebben.

    Meer info op www.pasar.be/cke

  • Wordt mijn CKE-kaart automatisch vernieuwd naar het volgende kalenderjaar?

    Ja, midden december krijg je van Pasar een nieuwe CKE-kaart samen met een overschrijvingsformulier opgestuurd.

    Wens je de nieuwe CKE-kaart niet meer? Dan kan je deze op moment van ontvangst van je nieuwe CKE-kaart aan ons terugsturen in de voorgefrankeerde enveloppe die bij je nieuwe CKE-kaart zit. 

  • Ik wil een vakantie boeken op de Kompas Camping. Hoe moet dit?

    Een kampeerplaats, camperplaats of Comfort Lodge boeken op Kompas Camping? Dat doe je snel en eenvoudig online via www.kompascamping.be - je betaalt online geen reserveringskost (€ 12/dossier).

    Selecteer in stap 2 van de boeking kortingskaart Pasar & Kompas Camping Club (want als Pasar-lid, geniet je automatisch van de voordelen van de Kompas Camping Club) en je krijgt Pasar & Kompas Camping Club-korting op je verblijfskost.

    Bij aankomst wordt gecontroleerd of je recht hebt op Pasar-korting.

     

  • Welke voordelen/kortingen heb ik als Pasar-lid bij Kompas Camping?

    Als lid van Pasar krijg je het jaar rond 10% korting op kampeerplaatsen (tarieven per nacht) én huuraccommodaties op Kompas Camping.

    Nu alleen nog beslissen of je kiest voor Kompas Camping Westende op 10 min. stappen van het strand of voor Kompas Camping Nieuwpoort aan het Spaarbekken, tussen kust en polders.

    Meer info via www.kompascamping.be/pasar-korting

  • Hoe kan ik de kampeerkaart van Kamperen in Vlaanderen bestellen?

    Je kan de kaart gratis aanvragen door een mail te sturen naar info@campings-in-vlaanderen.be. Vergeet niet je naam en adresgegevens te vermelden.

  • Ik ben vrijwilliger. Aan wie kan ik mijn vragen stellen?

    Neem contact op met het vrijwilligersloket via vrijwilliger@pasar.be. Je kan ook bellen naar het gratis nummer 0800/96373 op dinsdag en donderdag van 9 tot 16 uur.

  • Hoe word ik vrijwilliger bij Pasar?

    Je kan je vrij aanmelden via www.pasar.be/vrijwilliger
    Op www.pasar.be/vacatures vind je bovendien specifieke profielen waar we naar op zoek zijn.
    Na aanmelding neemt een personeelslid snel contact met je op.

  • Hoe kan ik veranderen van lidmaatschapsformule?

    Dit kan pas bij de vervaldatum. Stuur een mail te sturen naar leden@pasar.be met daarin uw gegevens, pasarpasnummer en naar welk pakket je wenst om te schakelen.