Prijsuitreiking Zomerzoektochten 2020 GAAT DOOR IN GEWIJZIGDE VORM

Deze bijeenkomst gaat door op de voorziene datum maar onder gewijzigde vorm. Het is niet toegelaten, zelfs onmogelijk, om met onze grote groep liefhebbers deel te nemen aan deze bijeenkomst. Daarom hebben we een vernieuwde vorm van prijsuitreiken bedacht. Jammerlijk genoeg kunnen we nu niet de presentatie in de zaal vertonen, maar die zal worden toegezonden per e-mail aan iedere deelnemer. Wel worden op die dag en in die zaal de prijswinnaars uitgenodigd hun prijs te komen kiezen. Dat gebeurt niet in groep maar elk afzonderlijk en op zijn/haar beurt volgens de rangschikking in het klassement. Anderen, bijvoorbeeld niet-prijswinnaars en geïnteresseerden, kunnen er dit jaar niet bij zijn. 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Op deze bijeenkomst worden de prijzen uitgereikt aan de prijswinnaars van de twee voorbije zomerfotozoektochten. Deze twee soorten zoektochten, de fietszoektocht en de wandelzoektocht, hadden elk een afzonderlijke prijskamp maar de prijzen van beide zoektochten worden achtereenvolgens op dezefde bijeenkomst uitgereikt. Dit is gunstig voor wie aan de twee tochten deelnam. De datum van deze bijeenkomst, zaterdag 26 september 2020, blijft zoals voorzien maar de prijzen worden individueel afgehaald omdat we ons moeten houden aan de coronamaatregelen. 

 

Praktisch

Wanneer vindt de activiteit plaats
zaterdag 26 september 2020 - 14:00
Praktische info

De winnaars van de 2 prijskampen worden enkele dagen voor deze bijeenkomst per e-mail verwittigd dat zij prijswinnaar zijn en dat zij zich zouden aanbieden aan de inkom van de zaal tegen een bepaald tijdstip.

Hoe gaan we te werk in deze uitzonderlijke vorm wegens de coronamaatregelen:

  • Voor de wandelzoektocht schreven zich 84 deelnemers in, 63 dienden hun antwoordblad in om deel te nemen aan de prijskamp. Onder hen zijn er 20 prijswinnaars;
  • Voor de fietszoektocht schreven zich 147 deelnemers in, 110 dienden hun antwoordblad in om deel te nemen aan de prijskamp. Onder hen zijn er 40 prijswinnaars;
  • Niettegenstaande de moeilijkheden die we ondervonden door de coronamaatregelen, evan inschrijving tot afhandeling, mochten we toch in totaal 231 deelnemers voor één of beide tochten inschrijven, 173 dienden hun antwoordblad in om deel te nemen aan de prijskamp. Onder hen zijn er 60 prijswinnaars;
  • Enkel de prijswinnaars worden uitgenodigd en toegelaten om zich op een bepaald tijdstip aan te bieden aan de inkom van de zaal. Gezien wij naast de hoofdprijzen vooral met keuzeprijzen werken, moet iedereen zijn prijs kunnen komen afhalen in volgorde met de klassementen. 
  • De 60 prijswinnaars worden ingedeeld in 10 secties van 6 personen. De secties worden per 10 minuten opgeroepen voor aanbieding en worden volgens rangschikking één voor één toegelaten tot de zaal. Zij worden ingelicht over de werkwijze, over de praktische regels, de mondmaskerplicht en de afstandsplicht. Iedereen brengt een mondmasker mee en er is ter plaatse handgel voor ontsmetting voorhanden. Zij begeven zich tot de prijzentafel, kiezen en verlaten onmiddellijk de zaal. Zo zal er steeds slechts 1 prijswinnaar in de zaal aanwezig zijn. Het tijdstip van aanbieding zal woensdag of ten laatste donderdag voor de bijeenkomst per mail worden meegedeeld, wel te verstaan indien de gezondheidsraad daar op woensdag niet anders over beslist. Onze veiligheidsvoorzieningen zijn alvast door de gemeentelijke diensten goedgekeurd. 

Winnaars die niet kunnen deelnemen kunnen ofwel:

  • zich laten vertegenwoordigen en die naam vooraf bezorgen aan de inrichter;
  • binnen 14 dagen na de prijsuitreiking de prijs afhalen ten huize van de inrichter.

Na de bijeenkomst zal u op digitale wijze de presentatie, de geldige antwoorden en de klasseringen kunnen oproepen via deze website.  

Waar vindt de activiteit plaats
Provincie West-Vlaanderen
Lokaal of vertrekplaats
Zaal 'Den Aert'
Sint-Bavostraat 23, 8710 Sint-Baafs-Vijve
8710 Sint-Baafs-Vijve (Wielsbeke)

Deelname-informatie

Deelnemers
100 - 150
Deelnameprijs leden
€0.00
Deelnameprijs niet-leden
€ 0.00
Deelnameinformatie

Vanaf zondag 27 september zullen de juiste antwoorden en de klassementen (alfabetisch en volgens klassering) van beide prijskampen:

  • worden uitgehangen aan het raam van de inrichter (Leiestraat 9, 8710 Sint-Baafs-Vijve);
  • worden gepubliceerd op de website van Pasar Sint-Baafs-Vijve.

Contactpersoon

Contactpersoon
GOEMAERE Hubert
hubert.goemaere@telenet.be
0468105880
Georganiseerd door

 

 

 

Word Pasar-vrijwilliger

Zoek je een nieuwe uitdaging in je vrije tijd? Dan is vrijwilliger worden bij Pasar iets voor jou.

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor jouw gepersonaliseerde nieuwsbrief

Word Pasar lid

Word nu lid en geniet van alle ledenvoordelen

Pasar is er voor jou

Ontdek onze ledenvoordelen

  • Op vakantie met het gezin of in groep? Overnachten in hotels, vakantiewoningen of op camping? Als lid krijg je exclusieve Pasar-kortingen.
  • Fan van fietsen of wandelen, in België of het buitenland? Als lid heb je toegang tot alle wandel- en fietsroutes uitgeschreven en getest door Pasar.
  • Reisinspiratie thuis en onderweg dankzij onze magazines (Pasar, Campertijd, de Kampeergids en de Kampeerwijzer), ook beschikbaar op tablet.
  • Bespaar op je verzekering! We bieden je voordeeltarieven op verzekeringen voor camper en caravan.
  • Gratis of met korting deelnemen aan activiteiten van de Pasar-afdeling in je buurt maar ook de Pasar-kampeerclubs, gps- en elektrische fiets-afdelingen.
Twee vrouwen lezen een kaart op een stadsplein
Vertel ons wie je bent en ontdek een lidmaatschap op maat van jouw interesses!