Prijsuitreiking Zomerzoektochten 2019 met presentatie over de geldige antwoorden

Als afsluit van de 2 zomerfotozoektochten (24 km fietsen of/en 3,1 km wandelen), die werden afgewerkt in de periode van 22 juni tot 25 augustus 2019, volgen nog de prijsuitreikingen van beide prijskampen op een gezamenlijke bijeenkomst op zondag 22 september 2019, in de namiddag. Voordat de prijzen worden afgeroepen worden eerst de geldige antwoorden toegelicht met presentaties op groot scherm en met uitleg door de zoektochtsamensteller Hubert Goemaere.

Praktisch

Wanneer vindt de activiteit plaats
zondag 22 september 2019 - 14:00
Praktische info

Prijsuitreiking van de zomerfotozoektochten (22 juni tot 25 augustus 2019)

De twee zomerzoektochten, enerzijds de 9de fotozoektocht per fiets en anderzijds de 1ste wandelfotozoektocht, hebben elk een afzonderlijke prijskamp, klassering en prijzenenpot. Enkel de prijsuitreiking gebeurt samen op deze bijeenkomst. 

Voor wie?

  • Ieder geïnteresseerde kan deelnemen: uiteraard alle zoektochtdeelnemers, maar ook alle mededeelnemers en al wie als kandidaat wil bijleren en ontdekken hoe het werkt;
  • alle prijswinnaars worden er ten stelligste verwacht, voor de prijsafhaling en ook voor de persfoto. Deze personen worden persoonlijk uitgenodigd van zodra de antwoordbladen zijn verbeterd en de klassementen zijn opgemaakt. Dit gebeurt per e-mail, ongeveer een week voor de bijeenkomst, zonder mededeling van de behaalde plaats. 

Voor wat?

  • Een traktaat voor ieder aanwezige op deze bijeenkomst en vertoning van sfeerbeelden die werden genomen tijdens de zoektochtperiode.
  • Inleidende presentatie over verloop en resultaten van de zoektochten.
  • Meevolgen van de PowerPoint-presentatie waarop men verneemt welke antwoorden op de zoektochtopdrachten geldig zijn. Dit gebeurt achtereenvolgens voor beide zoektochtprijskampen. Men kan de presentaties goed meevolgen op groot scherm en met bijkomende uitleg door de zoektochtsamensteller Hubert Goemaere. Wie deze presentaties meevolgt verneemt zelf wat en waarom hij/zij goed of slecht heeft beantwoord en heeft dus zelf al een zicht op het behaald puntenaantal. Door het meevolgen van deze presentatie leert men veel bij voor eventuele volgende deelnames aan zoektochten, alhoewel er ieder jaar nieuwsoortige opdrachten worden gesteld.
  • De afroeping van de prijswinnaars (keuzeprijzen en troostprijzen) die dan hun prijs kunnen kiezen in chronologische volgorde met het klassement.
  • Daarna volgen nog de afroepingen van de hoofdprijzen (reischeques) van beide prijskampen.
  • Het klassement van alle deelnemers wordt er uitgehangen. Lijsten van de juiste antwoorden kan men op papier meenemen. 
  • Alle prijswinnaars verzamelen zich voor de groepsfoto voor de pers.
  • Daarna is er nog gelegenheid om tussen pot en pint elkaars zoektochtervaringen uit te wisselen.

De prijzen:

Er zijn voor de 2 prijskampen samen minstens 60 prijzen voorzien, maar dit kan nog oplopen naargelang het aantal deelnemers. De verdeling van de prijzen tussen de twee prijskampen gebeurt ook naar evenredigheid met de aantallen deelnemers aan elke prijskamp.

Er zijn 3 soorten prijzen voor de 2 prijskampen (pro rata-verdeling):
- 6 hoofdprijzen: reischeques met waarden van 50 tot 200 euro;
- troostprijzen: flessen cava voor ieder 25ste in de rangschikkingen (25ste, 50-, 75-, 100-, 125-, 150-, 175-, enz.. ;
- keuzeprijzen tot de 60 prijzen of tot het eventueel verhoogd aantal prijzen.

De reischeques zijn één jaar geldig en kunnen bij een bepaald reisbureau ingewisseld worden voor een verblijf of reis naar jouw vrije keuze uit de reisbrochures van dat reisbureau. 

 

Waar vindt de activiteit plaats
Provincie West-Vlaanderen
Lokaal of vertrekplaats
Zaal 'Den Aert'
Sint-Bavostraat 23, 8710 Sint-Baafs-Vijve
8710 Sint-Baafs-Vijve (Wielsbeke)

Deelname-informatie

Deelnemers
100 - 200
Deelnameprijs leden
€0.00
Deelnameprijs niet-leden
€ 0.00
Deelnameinformatie

De prijswinnaars worden ongeveer 1 week vooraf per e-mail of telefoon verwittigd en gevraagd om hun prijs te komen afhalen en aanwezig te zijn voor de groepsfoto van de prijswinnaars. Niet-prijswinnaars en sympathisanten worden niet individueel uitgenodigd maar kunnen gewoon vrij deelnemen.

Prijswinnaars die zouden belet zijn om deel te nemen verwittigen best vooraf de zoektochtorganisator per telefoon of per mail. Zij kunnen zich laten vertegenwoordigen door kennis of familie, maar geef dan best de naam van uw vervanger op in hetzelfde bericht.

Wie zijn prijs niet kan komen of laten ophalen kan zijn prijs nog binnen de 14 dagen na de prijsuitreiking komen afhalen bij Hubert Goemaere, Leiestraat 9, 8710 Sint-Baafs-Vijve. Wij bemerken dat er dan nog slechts kan gekozen worden uit de overblijvende keuzeprijzen. 

Contactpersoon

Contactpersoon
Hubert Goemaere
hubert.goemaere@telenet.be
056 60 65 59 of 0468 10 58 80
Georganiseerd door

 

 

 

Word Pasar-vrijwilliger

Zoek je een nieuwe uitdaging in je vrije tijd? Dan is vrijwilliger worden bij Pasar iets voor jou.

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor jouw gepersonaliseerde nieuwsbrief

Word Pasar lid

Word nu lid en geniet van alle ledenvoordelen

Pasar is er voor jou

Ontdek onze ledenvoordelen

  • Op vakantie met het gezin of in groep? Overnachten in hotels, vakantiewoningen of op camping? Als lid krijg je exclusieve Pasar-kortingen.
  • Fan van fietsen of wandelen, in België of het buitenland? Als lid heb je toegang tot alle wandel- en fietsroutes uitgeschreven en getest door Pasar.
  • Reisinspiratie thuis en onderweg dankzij onze magazines (Pasar, Campertijd, de Kampeergids en de Kampeerwijzer), ook beschikbaar op tablet.
  • Bespaar op je verzekering! We bieden je voordeeltarieven op verzekeringen voor camper en caravan.
  • Gratis of met korting deelnemen aan activiteiten van de Pasar-afdeling in je buurt maar ook de Pasar-kampeerclubs, gps- en elektrische fiets-afdelingen.
Twee vrouwen lezen een kaart op een stadsplein
Vertel ons wie je bent en ontdek een lidmaatschap op maat van jouw interesses!