Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

Vorming Zoom voor Pasar-afdelingen (basis)

Sinds kort kan jouw afdeling voor het organiseren van een bestuursvergadering, ledenontmoeting, online-activiteit, vorming, enz. gebruik maken van de gratis Pasar Zoom-account. Tijdens deze workshop leer je van A tot Z hoe je met jouw afdeling een online Zoom-bijeenkomst kan aanvragen en organiseren.

DEEL 1 (= deze basisvorming voor beginners) Tijdens deel 1 leren we jou hoe je met jouw afdeling een persoonlijke Zoom-account kan aanvragen, hoe je bij Pasar een aanvraag kan doen om de (uitgebreide) Zoom-account van Pasar te gebruiken en hoe je via Zoom een eenvoudige bijeenkomst kan organiseren.

DEEL 2 (= vervolg voor wie basiskennis heeft)

Op maandag 12 april organiseren we een terugkom-moment waar je – na wat oefenen met jouw persoonlijke account - jouw vragen i.v.m. Zoom kwijt kan en jouw ervaringen kan delen. Nadien bespreken we nog een paar interessante tools van Zoom zoals het organiseren van een poll (enquête), het delen van diverse schermen (presentatie, film,

document, enz.), de mogelijkheid om in groepjes samen te zitten, enz. We leren jou ook hoe je een zoom-bijeenkomst optimaal kan voorbereiden. Voor het volgen van dit 2de deel dien je apart in te schrijven via deze pagina.

Lesgever

Alain Segers, coördinator Pasar

Praktisch

  • maandag 29 maart 2021
  • inloggen vanaf 19.15 u
  • aanvang om 19.30 u
  • einde om 21 u
  • inschrijven tegen 24 maart
  • max. aantal deelnemers: 25
  • Info en/of vragen vooraf via alain.segers@pasar.be

Webinar volzet? Geef je interesse door via vrijwilliger@pasar.be. Indien voldoende interesse, hernemen we deze webinar.

Ingeschreven en toch niet deelnemen? Laat het weten aan vrijwilliger@pasar.be. Wellicht neemt iemand anders graag je plekje in.