Wat bij een ongeval?
Indien een ongeval gebeurt tijdens een activiteit of tijdens de voorbereiding ervan, vul dan een aangifteformulier ‘Lichamelijke Ongevallen’ en/of ‘Burgerrechtelijke Aansprakelijkheid’ en/of ‘Rechtsbijstand’.
De ongevalsaangifte moet gebeuren binnen de 8 dagen !
Vul het aangifteformulier in en stuur het rechtstreeks door naar DVV:
Via mail
1. Voor nieuwe aangiftes: PCI.AAN-CONST@belins.be
- Vermeld als onderwerp van je mail enkel één van volgende lettertekens: RB of LO of BA
(RB= rechtsbijstand; LO= lichamelijke ongevallen, BA= burgerrechtelijke aansprakelijkheid). - Voeg het (ingevulde) aangifteformulier bij.
- Volgende informatie kan meegestuurd worden: foto’s van de schade, kostenramingen, gegevens van derden, PV van de ordediensten (politie of brandweer),…
2. voor reeds ingestuurde aangiftes: CLAIMS@belins.be
- Je communiceert over een dossier waarvoor DVV je reeds een brief met dossiernummer heeft toegestuurd.
- Vermeld als onderwerp van je mail enkel het dossiernummer (eerste 7 cijfers, geen spaties en bijkomende tekens gebruiken, bv. Dossiernummer 1.041.100/531 noteer je als volgt: 1041100 (cijfers na schuine streep niet vermelden).
Met de post
DVV-Verzekeringen
t.a.v. schadedienst
Galileelaan 5
1210 Brussel
Voor vragen met betrekking tot een schadedossier kan je tussen 8 u en 18 u terecht op het contactcenter van DVV: 02 286 74 36.