Mobilvetta 2021

De Italiaanse fabrikant blijft zijn gamma stelselmatig vernieuwen. Komend seizoen is de bestseller Kea aan de beurt. Hij is verkrijgbaar als halfintegraal (P) met of zonder (optioneel) paviljoenbed en integraal (I). De K-Silver integraal vervalt. Het ombouwen van de zithoek tot slaapplaats is een optie bij de halfintegralen zonder paviljoenbed en de integralen. De nieuwe XL-deur is 60 cm breed en krijgt een makkelijkere geïntegreerde instap. Als basisvoertuig doet de Fiat Ducato dienst met standaard 140 pk onder de motorkap.

Het interieur is een combinatie van zachte tinten. Onder andere bicolour bovenkasten in hoogglans wit met combinatie van mat en chromen accenten. Het trio indelingen die aangeboden worden hebben allen een face à face-zithoek:

  • Kea P/I 67 (699 cm); dwars bed achteraan (190 x 150 cm), badkamer met volwaardige douchecabine
  • Kea P/I 86 (747 cm): twinbed (198x80 cm / 200x80cm), gescheiden badkamer

Kea P/I 90 (747 cm): vrijstaand bed (190x150 cm), gescheiden badkamer  

De vorig jaar opnieuw gelanceerde Krosser (Fiat Ducato 140 pk), kenmerkend aan zijn volwaardige dubbele bodem, is vanaf nu standaard verkrijgbaar zonder paviljoenbed. Dat laatste wordt dus een optie. De drie indelingen met dwarsbed, twinbed en vrijstaand bed blijven op post.

Nog een uitsmijter: Mobilvetta zou binnenkort met een eerste buscamper lanceren